نشست مجمع عمومی موسسین انجمن صنفی تولید، و خدمات صادرات کیوی استان گیلان برگزار شد

22 09 2016
کد خبر : 4066374
تعداد بازدید : 43

نشست مجمع عمومی موسسین انجمن صنفی تولید، و خدمات صادرات کیوی  استان گیلان با حضور بیش از 350 نفر از تولیدکنندگان، سردخانه داران  و صادرکنندگان در تاریخ 59/6/29 در  سالن تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

در این نشست دکتر حمیداوغلی عضو هیأت علمی گروه باغبانی دانشگاه گیلان به میهمانان و شرکت کنندگان خیرمقدم گفت و به عنوان رییس کارگروه باغبانی سخنرانی و در خصوص اهداف انجمن صنفی و اهمیت آن مطالبی را ایراد نمود.

سپس مهندس ایزد دوست مدیر کل تعاون و کار و امور اجتماعی استان  نیز به سخنرانی پرداخت.

پس از آن با قرائت اساسنامه و تصویب آن در جامعه، معرفی کاندیداها انجام و رای گیری انحام شد. در نهایت با حضور نماینده تعاون ارا شمارش و با اعلام نتیجه انتخابات، جلسه در ساعت 4 بعد از ظهر با ذکر صلوات به پایان رسید. این نشت با همکاری گروه باغبانی دانشگاه گیلان و مدیریت باغبانی جهاد استان گیلان در قالب کارگروه باغبانی، انجام  شد و امید است این همکاری ادامه یابد. گفتنی است انجمن صنفی به منظور ساماندهی بازار 250 میلیارد تومانی کیوی گیلان، ایجاد زمینه صادرات کیوی با برند واحد، زمینه مشارکت تولید کنندگان، صاحبآن صنایع و  صادرکنندگان برای ایجاد صنایع فرآوری کیوی، سپزده شدن واحد تحقیق و توسعه در تولید،  انبارش و فرآوری کیوی توسط دانشگاه گیلان شکل گرفته است.

دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب