نشست هم اندیشی صدا و سیمای مرکز گیلان و دانشکده علوم کشاورزی

12 06 2018
کد خبر : 4066119
تعداد بازدید : 72

 روز شنبه 19 خرداد ماه 1397 هم اندیشی و جلسه‌ای با آقای مرتضی بخشی‌نژاد (معاون سیمای؛ صدا و سیمای استان گیلان)، آقای ابوذر باقر سلیمی ( مدیر تولید سیمای؛ صدا و سیمای استان گیلان) و دکتر سید حسین پیمان( معاون پژوهش و فناوری دانشکده علوم کشاورزی)  ، آقای دکتر نادر پیرمرادیان (معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشکده علوم کشاورزی) و آقای مهندس اسعدی در سازمان صدا و سیمای استان گیلان برگزار شد.

-   ابتدا از عملکرد، توانمندی‌های پژوهشی و آموزشی و موضوعات مورد نظر و مورد علاقه دانشکده و همچنین فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مباحت مورد نیاز و مورد نظر سیما توسط طرفین گزارش هایی ارایه شد و سپس در خصوص نقش دانشگاه و دانشکده و سیما در توسعه استان و ساخت برنامه‌های آموزشی و استفاده از توان علمی و کارشناسی دانشگاه و اعضای هیئت علمی دانشکده در برنامه‌های سیما و همکاری متقابل بیشتر بین دانشگاه و دانشکده و سیما بحث و گفتگو شد.

پیشنهاد شد با اعلام و هماهنگی معاونت سیما، جلسه‌ای با شرکت معاونین محترم صدا و سیمای استان و  چند تن از تهیه کنندگان سیمای مرکز گیلان با مدیران دانشکده کشاورزی تشکیل شود و در خصوص موارد زیر گفتگو و هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

  •      توانمندی‌های دانشکده علوم کشاورزی تهیه و پخش شود.
  •      استفاده از توان علمی و کارشناسی متخصصان دانشکده در برنامه‌های آموزشی و کارشناسی بخش کشاورزی برنامه‌های صدا و سیمای استان.
  •      معرفی و اطلاع‌رسانی طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های کاربردی و مبتلا به استان و کارآفرینان دانشکده در سیما با هدف معرفی دانشکده و ایفای نقش الگویی کارآفرینان آن.
  •      تهیه گزارش از همایش‌ها، نشست‌ها و میزگرد‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی ملی و بین‌المللی کاربردی و کارآفرینی دانشکده علوم کشاورزی و نیز جلسات دفاع از پایان نامه ها و رساله های کاربردی و پخش آنها به وسیله سیمای مرکز گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب